Въпроси относно хотелското настаняване.

 

1. Какви са часовете за настаняването и освобождаването на стаята в хотела?

Според международните стандарти настаняване преди 15:00 часа по правило не е възможно, но и е желателно да пристигнете до 18:00 часа. При по-късно пристигане хотелът трябва да бъде информиран за това. Моля, имайте предвид, че в деня на отпътуване трябва да освободите стаята най-късно до 12:00 часа.

 

2. Как да намеря и резервирам стая, пригодена за инвалидни колички?

Ако желаете да резервирате стая в хотел, която да е пригодена за инвалиди, моля да се обърнете към нас, за да проверим възможностите. Може да ни изпратите имейл на service@fiestatravel.bg

 

3. Какви правила важат за воденето на домашни любимци?

В описанието на съответния хотел можете да видите, дали и при какви ограничения е позволено воденето на домашни любимци. Моля, имайте предвид, че евентуално възникнали допълнителни разходи по правило се заплащат на място и в съответната валута. Вие не можете да заявите домашния си любимец онлайн при резервацията, за тази цел, моля да се обърнете към нас. Може да ни изпратите имейл на service@fiestatravel.bg

 

4. Как мога да резервирам паркомясто?

В описанието на съответния хотел можете да видите, дали той разполага със собствен паркинг. Моля, имайте предвид, че евентуално възникнали допълнителни разходи по правило се заплащат на място. Ако желаете предварителна резервация, то за нея може да се съобщи само като необвързващо желание на клиента.

 

5. Информация относно специфични желания на клиента:

Ако имате желания към хотела, моля да ги опишете максимално ясно при резервация в полето "Забележка". Ние ще съобщим на резервирания хотел за Вашите желания, но това НЕ Е обвързващо. Потвърждение от наша страна не може да има, защото не можем да гарантираме, че Вашите желания ще бъдат взети под внимание от хотела.

 

6. Трябва ли да посоча точно имената на всички пътуващи?

Да, имената трябва да бъдат въведени точно, защото при резервация данните се изпращат автоматично към съответния партньор. Поправката на имена е свързана с допълнителни разходи за Ваша сметка, когато се отнася за резервация само на хотелско настаняване. При самолетните почивки промяна на имената не е възможна. 

 

7. Как мога да направя промяна на своята резервация?

Промени на имената, както и промени и анулации на резервациите можете да заявите към нас. Възможно е за промени да се начислява съответната такса. За промяна, е необходимо да ни изпратите имейл на service@fiestatravel.bg

 

8. Как мога да анулирам своята резервация?

В сайта не може да анулирате Вашата резервация. За анулация се начислява съответната такса, по общите условия на туроператора. За анулация, е необходимо да ни изпратите имейл на service@fiestatravel.bg

 

9. Мога ли да резервирам повече от 22 нощувки?

Да. Максимално можете да резервирате до 22 нощувки с една резервация, но ако желаете повече нощувки можете да направите няколко резервации с последователни дати докато достигнете желания от Вас брой нощувки.