Въпроси относно резервация, търсенето в сайта и документи за пътуването

1. Какви са офертите на сайта?

Новият подобрен сайт на Fiesta Travel Ви дава уникалната възможност да резервирате вашата туристическа услуга в реално време на реални цени. Какво означава това – щом след проверка офертата е налична на сайта – това означава, че тя е актуална и може да бъде резервирана веднага, без нужда от препотвърждаване на цената и наличността. Местата, които виждате са по контингент на туроепаратора, а не са директно към хотела.

2. Какви са предимствата за мен от използването на търсачката за пакетни пътувания и хотелско настаняване?

  • Дати по Ваш избор - Имате добър поглед върху най-изгодните дати за пътуване в желаната от Вас дестинация и можете да търсите лесно и гъвкаво. Можете да зададете по-голям период на търсене + желания от Вас брой нощувки/престой и да видите резултатите подредени по цена във възходящ ред за целия период на търсене. Например, ако искате да пътувате през месец август, но нямате точно определени дати можете да намерите най-добрата оферта на най-ниската цена за месец август, като зададете в календара от 01.08 до 31.08 и изберете броя нощувки, които искате например: 7 нощувки. Резултатите, които ще видите ще бъдат подредени от най-ниската цена за 7 нощувки през зададения период от дати. Ако имате фиксирани дати, можете да ги зададете точно в календара и да видите цените само за тях. 
  • Избирате най-удобното за Вас летище на отпътъване - София, Варна, Букурещ, Истанбул, Скопие, Солун и много други летища в цяла Европа. 
  • Избирате от милиарди възможни комбинации - летище на отпътуване, дестинация, период на търсене, престой, брой пътуващи, категория хотел, тип изхранване и всичко това в реално време на реални цени! 
  • Резервирате бързо и лесно! Плащате онлайн с възможност да заплатите депозит и да доплатите по-късно, дори и за самолетните почивки!

3. Какво е пакетно пътуване?

Пакетното пътуване (още наричано самолетна почивка) е резервация на полет, трансфер и хотел заедно. Избирайки пакетно пътуване, цялата Ви почивка е резервирана наведнъж за секунди. Вече няма нужда да губите време в търсене на полети, трансфери и хотели всичко е пакетирано за Вас от нашата система на най-добрите цени! 

4. Какви са предимствата на пакетните резервации/самолетни почивки?

В случай на отмяна на полет – туроператорът е длъжен да Ви предложи алтернативен вариант до постигане на взаимно съгласие. Същото се отнася и за хотелското настаняване, трансфери и всички включени в пакета услуги. Резервирайки пакетна почивка на fiestatravel.bg избирате сигурността! 

5. Сигурна ли е резервацията през сайта?

Да, нашият сайт е свързан към нашата резервационна система, за да може да виждате нашите оферти в реално време и да резервирате в реално време. Когато направите резервация през нашия сайт с успешно плащане (пълно плащане или депозит) резервацията е автоматично създадена, без нужда от препотвърждение на цената или наличността на местата. 

6. Мога ли да платя по банков път? / Каква е разликата между заявка за резервация и директна резервация?

На нашият сайт fiestatravel.bg клиентите избират между това да направят заявка за резервация и това да направят директна резервация, плащайки веднага онлайн. Ако желаете можете да платите Вашата резервация по банков път, в такъв случай трябва да изберете „Плащането ще бъде допълнително уточнено с Фиеста Травел“, в този случай не правите директна резервация, а правите заявка. Разлики между заявка за резервация и резервация:

При заявката за резервация се попълват данните, необходими за резервация, но на начин на плащане се заявява „Плащането ще бъде допълнително уточнено с Фиеста Травел“. След подаване на заявката, ще получите автоматичен имейл с описание на заявените услуги. След подаване на заявката ние се свързваме с Вас с конкретен срок и условия за плащане. Възможно е до обработката на заявката цената да е различна или офертата е изчерпана, в този случай ще се свържем с Вас за да обсъдим алтернативни варианти. Имайте предвид, че при подаване на заявка и непристъпването директно към резервация – ние не можем да гарантираме, че цената и наличността ще се запазят същите до момента на обработка. Ако изберете плащане през нашия сайт и то е успешно –  автоматично правите резервация и получавате имейл с описание на резервираните услуги и номер на резервация. В процеса на резервация вие се съгласявате с общите условия на туроператора и Фиеста Травел. 

7. Кога се извършва плащането на авансовата и остатъчната сума?

Авансов депозит от цената на пътуването се дължи при направа на резервацията онлайн или получаване на нашето потвърждение на резервацията. Стойността на депозита е 35% от цената на пътуването, освен ако за резервираната услуга не важат специални условия. Остатъчната сума трябва да бъде платена до 35 дни преди отпътуване. Този срок е валиден както за банкови преводи, така и за плащания с кредитни или дебитни карти. За краткосрочни резервации, при по-малко от 35 дни преди отпътуване цялата сума е дължима веднага. 

8. Резервирали сте онлайн с авансово плащане и предстои доплащане на остатъчната сума - Как да доплатите?

Ние ще Ви напомним, когато крайния срок за доплащането наближи. Доплащането може да се извърши с дебитна/кредитна карта или с банков превод. Това ще бъде допълнително уточнено с Вас. 

9. Сигурно ли е провеждането на пътуването?

При резервация на туристическа услуга можете да бъдете сигурни, че тя ще бъде осъществена (изключваме природни бедствия, пандемии, стачки и т.н.) Пътуванията са индивидуални и не зависят от минимална бройка за тяхното провеждане. При нас няма ограничения за минимален или максимален брой хора – всичко зависи от наличността на хотела и разписанието на полетите.

10. Мога ли да получа списък на всички дестинации и предложения?

Ако в търсенето не въведете определена дестинация, ще получите за зададената от Вас дата на пътуване списък с всички страни и региони, в които предлагаме почивки. В този списък можете веднага да видите преглед и сравнение на зададените от Вас дати.

11. Проверени ли са за наличност пътуванията в списъка с резултатите?

Пътуванията се проверяват за наличност при натискане на бутон „Провери“ от Ваша страна. Първо ще Ви покажем списък с хотелите в съответните дестинации. Ако сте заинтересовани от някои от тях, кликнете върху бутона "провери" и наличността ще да бъде проверена.

12. Цените на офертите крайни цени ли са?

При натискане на бутон „Провери“ ще видите общата цена за всички пътуващи (възрастни и деца), които се задали при търсенето. Това е крайната цена за избраното пътуване. Тя включва всичко посочено: настаняване в съответната стая, посоченото изхранване и посочения полет (ако е самолетна почивка), описано е и дали е включен трансфер. Тази цена Е КРАЙНА и в случай на резервация от Ваша страна, Вие дължите само тази сума. След направена резервация НЯМА доплащане на никакви допълнителни такси, горивни такси или валутни такси. *Възможно е в страната, в която сте избрали да пътувате да има туристически данък/туристическа такса. Този данък/такса се начислява от хотела и за заплаща на място в хотела. Ако, Вашата дестинация налага такъв данък, Вие ще бъдете уведомени след направа на резервацията. Възможно е също, избраната от Вас дестинация да изисква виза или други документи за влизане в страната, които да се заплащат допълнително. Можете да ни попитате за Вашата дестинация по всяко време - пишете ни тук. 

13. Цените на офертите променят ли се и офертите спират ли да бъдат налични?

Цените на офертите за самолетни почивки са динамични. Тъй като те включват много компоненти - полет, хотел и трансфер, цените се променят. Това се дължи на няколко причини. Първо, цените на авиокомапниите са изключително динамични и цените на полетите се променят ежедневно. Второ, местата на полетите и местата в хотелите е възможно да се изчерпат. Офертите за дадени дати могат да спрат да бъдат налични, ако на полетите вече няма места или контингента на туроператора за хотела е изчерпан. 

14. Мога ли да намеря в търсачката определен хотел?

Да, в търсачката за пакетни пътувания можете да търсите по име на хотел. Задължително е изписването му да става на латиница.

15. Включен ли е в цената трансферът от летището до хотела и обратно при пакетни пътувания?

Моля, взимайте под внимание съответното описание на хотела и информацията от туроператора. Трансферът невинаги е включен в цената. Към оферта е описано дали има трансфер или няма. 

16. Трябва ли да посоча точно имената на всички пътуващи?

Да, имената трябва да бъдат въведени точно, защото при резервация данните се изпращат автоматично към съответния партньор. Поправката на имена е свързана с допълнителни разходи за Ваша сметка. 

17. Обвързващи ли са посочените часове на полети?

Винаги може да се случи така, че дадена авиокомпания може или трябва да промени обявените предварително часове на полети. Затова Ви препоръчваме да препотвърдите часовете на полетите 2-3 дни преди полета със съответната авиокомпания, на нейния сайт, на сайта на летището от което заминавате или да ни пишете тук. 

18. Ще получа ли потвърждение за резервацията?

Ще получите автоматичен имейл с избраните от вас туристически услуги по имейл, който сте посочили в процеса на резервацията, непосредствено след завършването ѝ. Вижте повече информация за документите за пътуването тук.

19. С какви кредитни карти може да се направи плащане в сайта?

Може да заплатите Вашата резервация през сайта или чрез предоставен от нас линк със следните кредитни/дебитни карти: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Diners Club и American Express. За плащането на странични разходи и допълнителни услуги на място са валидни условията на съответния търговец.

20. В сигурни ръце ли са данните на кредитната ми карта?

Сигурността на Вашите лични данни и информациите за кредитните Ви карти за нас е основен приоритет.  Използваната от нас технология за кодиране SSL (Secure Socket Layer) гарантира, че данните Ви са защитени от неправомерно използване.